Hockey!!

Är väll just nu det mitt liv går ut på,

dömer hockey och spelar hockey.
Hade match idag och det gick riktigt bra, SKÖNT, efter några mindre bra insatser så kändes det som det ska igen.
Lite roigt att min nya hjälm gick sönder efter bara 5 min i första perioden, spännet gick sönder.

Men en bra materealare i gnesta fixade det på 5 minuter, där imellan fick jag låna en hjälm av gnesta.
Partisk domare? åka runt i en hjälm med nummer och loggo från hemmalaget kändes annorlunda.
dessutom var den vit.

Konstuktiv kritik?

det är något jag gillar att få, efter varje match finns det något som någon har sett som man kan göra bättre.
Självklart för mig är att säga det och försöka bli bättre (som team)
Men ibland verkar det som att personen man säger det till inte tar åt sig utan nästan blir sur för att man tar upp det. Och då känns det som att det inte är lönt att försöka.
Ge och ta! Jag hade några saker som jag inte gjorde 100 idag. Men det kom upp efter att jag sagt lite åt en annan kolega. och känndes som "du sa något åt mig så då måste jag ge igen" inte rätt stämning för att läsa oss och bli bättre. 

Jag försöker leva efter att analysera misstagen, VARFÖR blev det fel. och ändra så vi inte hamnar i den situationen igen. 

Matchen slutade 3-3 och även de två mest luttrade supportrarna, Pappa och Eddie Var ändå rätt nöjda.
det måste vara ett bra. tecken!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du sett domarna i finska sm-liiga? vite hjälar, men tröjan är snyggast

2009-10-31 @ 16:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0