Har jag gett upp bloggandet?

Tror nästan det när jag ser när senaste inlägget är ifrån,
Kan ge så många bortfarklaringar så det skulle bli ett långt inlägg här så jag nöjer mig med dom bästa.

Hockeyn har börjat med både dömning och spelande (återkommer till det)

Min sambo tycker inte om när jag sitter vid datorn, när jag försöker kommer hon och slickar mig i ansiktet,
      min sambo är svart/vit och har mer hår än Eddie har på bröstet.

Jag har helt enkelt inte haft lust att skriva något.

Så tillbaka i verkligheten, Hockeyn. Mycket dömning framförallt på helgerna har det varit nu en period, Får mycket roliga matcher att döma och det tar tid och energi. Men det roligaste jag vet så varför inte hålla på med det så ofta och mycket man kan.
Till iår kommer jag även göra comeback som spelare (alla domare i sverige är nervösa om var detta ska sluta)
Div 4 kommer det bli med lag från gnesta, seriepremiären närmar sig med stormsteg.

Annars är det nog samma saker som händer i mitt trista liv som vanligt.
Jobb jobb, hockey hockey, lite tv och lite festande.

Har haft semester sen någon vecka tillbaka, kan väll nämna att det har varit ganska skönt. Funderingen är varför jobbar vi inte 5 veckor om året och har semester restan. Det skulle ju lungt få slut på arbetslösheten.

Imorgon är det sut på ledigheten, det får räcka med ledigt nu. Det är jävligt skönt att sova på dagarna men vad gör man sen? När jag har semester vill jag göra saker, inte bara sova och slappa.
Har hunnit vara en vecka i stugan och fiskat denna tid, sen många timmar på fiket har det blivit.

Nää.. mer får ni inte för denna gäng, hoppas inte det ska ta månader tills nästa inlägg! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0