Uppe i skogen!

Har kommit upp till stugan för ca en timme sen.
En underbar resa upp som gick som på dans, förutom sista biten som gick på sladd.
Välkomnad av 5 härliga minusgrader och ett månljus som gjorde skuggor från träden, väl inne i huset var det 0,3 grader varmt så nu är kaminen igång och kommer behöva brinna nägra timmar för att få upp temperaturen så det blir "sovbart"

Dagen har förutom 5 timmar i bilen spenderats hos mamma och pappa för att fira mormors födelsedag, god mat och roligt blev det.
Tyvärr så spelade Djurgården match som började kl. 1830 och som då inte var slut förens 21
Jag fastnade och kikade på den och fick då en väldigt sen kväll/natt i bilen.
Men jag gillar ju att köra när det är sent, Mycket hellre det än tidigt.

Och det gick rikrigt bra till bollnäs, under 3 h från gnesta, Gävle på under 2 h
Sen fick man sakta ner lite, efter mat i bollnäs så fortsatte det och sista 6 milen fick man köra på hala vintervägar. Ordentlig frosthalka och det är alltid skoj första körningarna för vintern med halt.
Men är lagom stel om man jämför med hur det kommer kännas om någon månad eller två när man blir van i kroppen.

Nu ska jag kasta in en pinne i brasan och hoopas på att värmen kommer!

Kommentarer
Postat av: Melina

Fattar inte hur du vågar va där ensam !! Jag är rädd även fast jag inte är ensam där :P

2009-11-15 @ 23:10:08
URL: http://www.melinasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0