Då var det dags igen!

Fredag! härligt!

Tog ledigt i torsdags och kollade på NHL hockey hela natten mellan onsdag och torsdag! Riktigt skoj!
skulle ha varit ledig idag med men så blev det inte å det va lite akuta saker som behövde göras på jobbet.

Efter dagens jobb som jag kom ifrån kl. 15,30 så är det som valigt idioter på vägarna, 5 bilar i krock på E4an
1,5 timmar till södertälje från kungenskurva.

så fick bli middag på McD innan man skyndade vidare till Åkers för att döma!
Riktigt trevlig tillställning som Åkers vann med 5-0 men siffrorna var inte talande för matchen, det va lika i skott och matchen känndes ganska jämt spelmässigt.

Kvällen tillbringas nu med ett glas cola, lite mys i soffan framför animalplanet.
dock så gillar jag inte alla dessa animal cops program, fattar inte hur man kan ta hand om sina djur (eller inte ta om hand) som vissa gör! blir så arg!

Snart dags att sova, har kännt några veckor nu att jag är på TOK för trött,  vet inte vad jag ska göra åt det.
Men men, bit ihop och fortsätt. imorgon är det att ställa klockan för att åka och döma igen, åkers imorgon också. och sen på söndag blir det SOVMORGON, längtar efter varige tillfälle att sova ut på morgonen, tyärr så blir det ofta lite fest dagen innan och då är det helt meningslöst att sova, man sover man men blir inte utvilad.
Så nu är det nytert ett tag framöver som gäller.

Inte helnyktert, men skiter i den värsta yrseln fram tills nästa gång. Inget datum bestämmt, men ska iaf skita i dessa gånger man dricker och festar bara för att det ska göras.
Sparar mig till när det är planerat istället!

Dessutom verkar det iaf 2 helger efter denna vara döma fredag, lördag och spela söndag. och då har men en bra anldning till att bara ligga och slappa på soffan på kvällarna!

Nu ska jag nätshoppa en wakeup light, och hoppas det ska hjälpa mig att vara piggare på morgonen!

Kommentarer
Postat av: Stephan :-)

Kul igår! Gillar att döma med dig.

//Steven :-)

2009-11-21 @ 16:44:33
URL: http://stevenssanningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0