Tisdagen den 26:e Maj 2009

Det var en lite speciell dag, rätt mycket hände.

På jobbet var det faktiskt rätt lagom att göra, förutom ett problem som uppstog igår.
Tror det ska vara löst på bästa sätt för alla parter, tråkigt att behöva ta skit för något man inte gjort fel bara.
Men jag har ju lön för det så ska kanske inte klaga.

Var klar hos sista kunden för dagen i kungsängen klockan 15,00 och valde då att åka vägen förbi strängnäs och hämta upp en liten reservdel till bilen.

Väl hemma så fick jag 15 minuter på soffan innan det lagades stekt färskpotatis med grönsaker och lite korv.

Sen väntade fotbollsträning, fösta för säsongen ( jag börjar när det blir varmt och skönt ute)
Dock så regnade det idag och det gör inte mig något min spelstil passar mycket bättre på blött än på torrt underlag.
Eller jag spelar likadant det blir bara mindre skruppsår när det är blött!

riktigt kul var det och jag laddar redan för nästa träning på torsdag.
Sen match på söndag och jag får vara med och spela. Troligen så får jag det

ska bli skönt att få lite fasta hålltider i livet igen, har ju haft ledigt sen hockeyn tog slut och kört lite lugnare med träningen.
Men nu ska det igång igen. Beroende på hur jobbet blir imorrn så kanske ett varv i löparspåret blir avklarat!

Nu är det soffan och hägrar och discovery.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0