Hemkommen från semesterresa

Skönt att vara hemma, det blir lätt rätt fullt upp med två barn att ta hand om.
Har haft det skitkul, är dock inte så utvilad som jag hoppast på men man får kämpa på en vecka till.

Få se om jag skriver ihop något mer om resan men jag ska berätta om mitt senaste köp.

Har köpt ett duschmunstycke som har LED lampor i sig som ändrar färg efter temperaturen på vattnet.
Kallt - Grönt
Varmt - Blå
Varmare - Rött
Skållhett - Blinkande rött.

Kul som fan och det ser rätt coolt ut i duschen när det är på.

Lite porrigt är det allt


Och blir det varmare så byter det färg!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

borde inte kallt vara blått, grönt ljummet och varmt rött? Verkar ologiskt...

2009-05-26 @ 22:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0