Helgen slut för min del

Jaha, då är helgen slut för min del, tillbaka till jobbet imoron.
Söndag och jag ska börja jobba. Ett litet problem bara.
Jag mår inte helt 100. Känner att en förkylning kanske är påväg.
Har vidtagit åtgärder mot det, vitlök, c-vitamin och lite the.
Nu ska jag ut för lite frisk luft. Blev några vänner och grilla lite.
Klär på mig ordentligt så det inte ska frysas!

har fått en sticka i tummen, gör förbannat ont och jag hittar den inte så jag kan inte dra ut den.
Dagens I-landsproblem.

Hoppas bara jobbet går smidigt imorron för kl. 16,15 SKA jag vara hemma och kolla sverige mot suisse
Annars blir jag inte en rolig männsika om jag måste stå och jobba när det är ödesmatch i VM.

Synd att matchen inte visas på webben då hade man kunnat löst detta ändå.
Men hoppas på att vara klar till 4

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0