ESC

Min genomgång av alla skulle komma idag!!
Så blir det inte.
Istället från förra inlägget::

Då du vill konditionsträna är det egentligen bara att komma upp i puls. Sen beror det på hur du vill att din träning ska se ut, vill du ha en "intervallkondition" eller en "långdistans kondition".

Din puls beror på intensitet i träningen och hur många muskelgrupper du involverar, därför du kan flämta som en gris efter att du har gjort några knäböj (många stora muskeler under lång rörelse).

Inlines är väl helt okej så länge du bli trött. Ett råd är väl att köpa en pulsklocka, en ganska basic får du får 500-1000 kr.

Puss

:::::::::::::::::::::::::::

Ja, men hjälp mig och följ med mig, jag behöver en PT!
Du kan bli min PT!?

Imorron, Grekland eller Norge vinner..
dock inte mina favortiret, men man får följa strömmen!
Jag röstar på albanien!

sen var tysklands låt helt ok också. har inte sett den live än!
Hoppas på en bra show!

Malena! hoppas ljudet är fixat, för ska vi bli bättre än 20 så behöver det funka.
en topp 10 för sverige så är jag glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0