Saknad,

Saknad kan vara väldigt mycket.
Det kan vara att sakna en person, en känsla, en plats,ett djur eller mycket annat

Just idag så saknar jag väldigt mycket. Vet inte riktigt varför de känslorna kommer.
Dessa känslor går inte att göra så mycket åt, jag har då inte kommit på hur jag ska läsa min saknad.

Hittade lite bilder i datorn det är mycket man glömt, och många underbara känslor som kommer tillbaka.
Fågelsjö, Har inte varit där och inte mått underbart någongång.
Alla dessa semestrar och sista åren dessa mysiga dagar i skogen med Melina.

det kommer kännas lite konstigt att komma upp dit om 3 veckor och få uppleva något helt nytt.
En resa till slottet med lite polare.


Melina i fågelsjö, Med insektdödare i högsta hugg

¨
Stugan, Slottet, Fågelsjö. Ett underbart ställe!


Grönan en varm sommardag,


Adrenalin, Synd att det inte finns värre attraktioner i sverige



Du kommer döda mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0