Sommar...

Jag är ingen människa som hatar vintern, verkligen inte.
Men jag har verkligen inte imot sommaren heller.

Och när det som nu är 24 grader och strålande sol, med en lätt vind så är det nästan för bra för att vara sant!
Sitter utanför Bugerking i Värnamo.

Har lunch, Lyxar till det idag och tar det lungt en stund nu.
Ska snart åka vidare och jobba på en ny fabrik. och det kommer nog ta många timmar mer än min arbetstid.
Övertid idag igen, Inget att göra åt men någon dag önskar jag att man kunde få lite tid över.

Eller någon dag med sånthär väder och med den känslan jag har just nu.

Ligga på rygg i solen flera timmer - känslan!..

Nu är det dags att stänga av datorn och åka till kunden som vid detta laget väntar på mig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0