Midsommar på Tylösand och ett nyt träningsschema

Här smider vi planer i skogen.

Midsommar har ju närmat sig ett tag och inget har varit planerat, men igår hände det saker på den fronten som följdes upp idag.

Igår bästämdes att vi drar till tylösand, och idag kom det in en hyra av husbil och även en kanonplats på campingen, First Camp vid vattnet ute vid tylösand.

Ska bli riktigt kul och jävligt mysigt att åka husbil, Idag började även jag följa ett nytt träningschema som är planerat ända fram till domarkursen. Skönt att ha något planerat.

Ska försöka att få in fotboll tillsammans med detta schema, Tisdagar är det inga problem för då är det styrka på träningsschemat, och det går kanon att kombinera med fotboll.

Tisdagens fotboll och den Träningsfria dagen som ligger på schemat borde ju gå ihop den också.
Men vet inte om jag ska flytta fredagen intervallpass till lördagen eller om jag ska köra hårt måndag - fredag och sen vila lördag och söndag. Känns som att det är skönt att vara helt ledig två dagar i rad, men ändå så är det på helgen som man borde ha tid till att träna.

Får se hur det blir, inte helt 100 än.
Vet att löparskorna åker med till Tylösand och att fredagen ska jag försöka ta mig ut på stranden och köra ett intervallpass.

Nu ska jag lägga mig och kolla på det Absolut sista avsnittet av CityAkuten (ER) som har pågått i hela 15 säsonger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0