Låg, riktigt låg.

Känner mig nere i en ordentlig svacka, mestadels på jobbet.
Känner inte att jag ger det jag tycker mig kunna ge och blir då lite glällig och ointereserad.

Detta beror på att jag känner att jag inte har fått tillräklig utbildning på det som jag håller på med.
Och verkar som man tjatar för döva öron.

Men vafan, det är väll bara att se till att lära sig det som man behöver lärasig på egen hand.
Hur svårt kan det vara lixom.
Ska försöka att ta nya tag till morgondagen, dock har ett litet sömn problem uppenbarat sig.

Har alltid varit pigg på kvällarna, och trött på mornarna.
Men nu har det blitt något kontig tid där imellan som jag är Otroligt trött.
På eftermiddagarna och början av kvällen är jag helt slut och vill bara sova.
Vad jag än gör åt detta, Sover länge, power-nappar eller gör något för att inte sova alls så blir jag pigg på kvällen när kl. är "dags att sova för länge sedan"  Och om man i detta läge går och sover slutar det bara med att man ligger vaken i sängen och vrider sig. Idag testar jag om man kan somna direkt om man är uppe någon timme till och sen kan somna direkt när man går och sover. 

Hoppas på att imorgon känna mig lite bättre så jag både orkar med en dag på jobbet pigg glad och possetiv.
Och sen när jag kommer hem både orkar städa och sen ut på en väldigt lugn joggingrunda.
Känner direkt när jag inte rör på min kropp, då börjar den hitta på massor med konstiga saker!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0