Lägenhet....

Jag har lite planer på att flytta, köpa lägenhet och allt sånt.

Men fan, först måste man veta var man ska leta, hemnet är bra.
men det är jävligt svårt för en "ikke 08:a"  att veta var alla områden ligger.

Vore kul att på en katra kunna klicka var man är intereserad, sen få upp det som finns i det området.

Men när man väl hittat ett gäng interesanta lägenheter, då ska det vara visning.
Verkar bli visningsdag på Söndag, såhär ser schemat ut

Lägenhet 1 13,30-14,15
Lägenhet 2 14,00-14,30
Lägenhet 3 14,45-15,15
Lägenhet 4 17,00-17,15

Hektisk dag, men ska man hitta sin drömlägenhet så ska man.....

Dock har jag det stora problemet om jag verkligen vill flytta till stockolm, eller iaf söderort.
Eller om jag vill bo kvar i gnesta..

Fördelar och nackdelar med att flytta

                   +                                                                                        -

Väldigt nära jobbet                                                        Längre till kompisarna i gnesta

Mindre kostnad i resa till jobbet                                Mer resa till kompisarna

Investering och en början på det man ska             Dyrare än att bo i hyresrätt
Bo i resten av livet (betala till sig själv)

Skönt att komma ifrån vissa saker i gnesta          Tråkigt att komma ifrån andra

Möjlighet att kunna gå ut i sthlm
och ta sig hem efter


Fan blir inte mycket klokare på detta. 
ett annat alternativ är ju att köpa sig en bostadsrätt i gnesta.
Inte lixa exotiskt men fan jag har bott här 23 år, kanske överlever några år till

Nää.. nu laddar jag för vad helgen har att bjuda på.
Blivigt bjuden på fest på lördag, skulle va kul att bara dra iväg och träffa nytt folk. i sthlm dessutom, en start på det nya livet kanske.

Kommentarer
Postat av: En vis man

På hemnet så kan du Välja visa på karta istället för visa i lista efter att du ahr valt vad det är du vill se.

2009-01-09 @ 09:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0