Tribute to my parents

Man kan inte hylla sina föräldrar tillräckligt!
Iaf inte när man har så bra som jag har ,  Jag hade lovat pappa att fixa lite i huset idag.
Riva upp ett golv för att få fram parketten under. Vi jobbade kanon tillsammans och fixade detta, på mitt förslag som mamma godkännde så tog vi golvet i halen också. Det blev jävligt bra.

Sen blev man bjuden på potatisgratäng med skinka och vin.
Efter detta lite ommöblering och sen hockey på tv.
Mera vin och bara prata om allt! Livet, Tjejer, jobb och pengar.

Kom väll inte fram till något som jag vill göra offeltligt, men jag kommer nog få köpa mamma och pappas hus ganska billigt, och jag har redan några planer klara!

Men jag är så glad att jag har Inger och Acke som föräldrar!
Som finns där när jag behöver dom , och det stöder är helt underbart att ha!

Imorgon har jag tackat nej till att döma en all 2:an match, för att pappa ville gå på hockey med mig,
Dif - Skellefteå , jag djurgårdare han skelefé fan.

Min domarchef får säga vad han vill, men har man en hjärtsjuk pappa då gör man detta om han vill.
Vad man än har planerat innan!


Kärleken ska vi inte prata om, eller ok, lite prat om det också.!
Mamma har ett hjärta av gelébjörnar, hon vet vad som är bäst för mig, men hon låter mig göra vad jag vill.
Ikväll har jag fått veta vad dom tyckt innan och vad dom tycker nu, vi tycker ganska lika just nu iaf! =)

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Stephan :-)

Du låter sentimental, men det låter fint. Det är guld att ha en bra relation till sina föräldrar.



Beträffande din kommentar i min blogg.... jo, Helena står och avleder med godis till vänster. Knepet avslöjat!



//Steven :-)

2009-02-24 @ 00:20:42
URL: http://stevenssanningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0