SSK - DIF, Axa sportcenter - Södertälje

Förlust, och slutspelet gick förlorat.

Men min uppfattning efter matchen var att djurgården ägde spelat och hade de flesta chanserna, dock så var det en enormt dålig skärpa i avsluten, Öppet mål, frilägen studspuckar, lägen fanns det gott om i alla perioder men pucken ville verkligen inte in.

Fredrik brmberg verkade ha tagit sommarledigt redan, åkte mest runt och gled.
Men blixrade till och slog några genipassar lite då och då.

Gustav Landeskog, född 92 spelade hela matchen och gjorde detta med bravur, Tacklades kom till bra lägen och visade verkligen att han ska ha ett A-lags kontrakt till nästa år. Allt annat av djurgårdens ledning vore tjänstefel.

Tur i oturen var att även rögle förlorade, vilket betyder att SSK och Rögle spelar kvarserien,
Dif och MoDo hämnar 9 och 10 och får sommarlov.

Mina tips gick inte in något av dom jag skrev på bloggen, men jag lämnade in en Bomben kopong i dag på dagen,
Ett  tips gick in Luleå - Skellefteå 2-3
Men vad hjälper det när dom andra 2 inte gick in.

Här kommer mina tips inför kvalserien.

Jag tror på en skräll serie och att AIK och Leksand går upp till elitserien,
Varken SSK eller Rögle har spelat bra på slutet, och kvälserien är tuffare än på många år denna säsong.

Slutspelet i hockey kommer handla som vanligt om Jämtin, och de andra spelarna som tar försig,
Domarna kommer vara i fokus och den som är bäst och dömer finalen är Markus Winnerborg

Segrare i slutspelat kommer Linköping stå som.

Nu är det gonatt och snart är det fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0