Löpning + hockeyträning

Nöjd med kvällens träning.
Innan jag åkte iväg hanns det med att både diska och städa lite snabbt.

Sen blev det en löprunda och efter det hockeyträning.
Skönt att faktiskt få känna sig väldigt sliten såhär på kvällen. Då vet man att man gjort lite nytta.

Imorgon rullar bilen kl. 06,00.


Sitter nu och glor nyheterna på tv4, mest prat om GM och SaaB, jag vet inte vad jag tycker staten ska göra.
Känns som fel att med skattepengar gå in i ett privat företag.

Isf så ska staten köpa hela skiten billig och driva det tills krisen är över och efter det sälja det med vinst.
Men bästa kanske är att hålla sig helt undan det, men att lämna alla dessa arbetare kanske blir dyrare för samhället.
Jag är kluven...

Mer hockey, Djurgården vinner mot timrå och klättrar till en slutspelsplats, *Jubel*
slutet av årets elitserie är nog mer spännande än den varit på många år. det är 5 omgångar kvar, och ganska vidöppet.
ska bli kul att följa slutet inför slutspelet.

Nej nu är det dags för två knäckebröds mackor med något gott på.
Sen sängen som väntar.

Men jag glömde att köpa mjölk, så det blir varkem o´boy eller god kall mjölk.
Får bli vatten och bröd bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0