Lill-Lördag

En dag på jobbet, fick lite blandat uträttat. Skönt att känna att man är i fas med det som ska göras.

Blev en sväng till Syrran på lunchen för att hämta skridskor till barnen som ska ha sportlov här i gnesta.
Sen blev man kvar på jobbet till efter att man slutat idag också. Känns som man är viktig på något sätt.

Hem till gnesta och upp med alla grejor till barnen som jag hade i bilen, fick lite mat av mamma.
detta pga. tidsbrist innan det var hockeyträning, En träning som gick jävligt bra idag, Pigg i ben och huvud.
Dock lite för pigg känner jag nu, För efter en halvtimmes prat på statoil så kom jag hem och satte mig vid datan, och jag känner att jag kommer inte kunna resa mig igen.

Alla muskler vill vara i just det läget dom är i nu, och det är snart dags att sova.
Hur gör man, min idé är att rulla in med datastolen först till badrummet och ta ut linserna, sen vidare till Sovrummet för att med sista kraften slänga sig i sängen och troligen ha somnat innan man studsat klart.

morgon blir det nog att jobba hemmifrån, ska på möte med banken en dum tid mitt på dagen.
Så vad ska man göra. antingen åker jag upp till jobbet och är där ett par timmar innan jag åker till bankenm, eller så åker jag dit och är där ett par timmar efter.

eller så jobbar jag hela dagen hemmifrån och får lite gjort.

Jag tror på det senare!

Efter jobbet ska det åkas skridskor med Elenor och Elias.
Ska bli jättekul att få se Elias första gången han ska åka, och Elenor som åkt förut och tycker det är jättekul.
Är det något som de barnen ska få göra med sin morbror så är det att åka skridskor och i framtiden spela hockey också.

Nu är det nog läge att försöka gå ett varv, annars får jag sova i denna stolen inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0