Dublin airport

Nu sitter jag pa dublin airport och har en lang vantan framfor mig, flyget gar om 4 timmar, om jag r'knar ratt.

Som vanligt sa ar det jobbigt att skriva pa ett tangentbord utan vara bokstaver, men det far fungera anda.

Resan har varit super, trevligt s'llskap och skona dagar. skriver ihop mer en annan dag,
Nu 'r det bara att vanta pa flyget och sen ta sig hem till svergige igen och aka till salen och aka skidor.

Forsta snon har pa 10 ar sager dom att det var som kom, lite haftigt att fa uppleva.

Det ar skont att man overlevt hela resan da de har vanster trafik har, jag har inte kort bil, men varit ute och gatt
och bara det ar problem for man kollar at fel hall nar man ska over vagen.

Nu ska jag forsoka hitta nagot att ata, och en ol till det saklart.

Nasta inlagg kommer fran sverige,, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0