Deltävlingen i leksand

Ja, vad säger man, en rolig skräll att Molly Sandén slog ut BWO, eller skickade dom till andra chansen iaf.
Dock förstår jag inte hur velvet inte kunde gå vidare, låten var bra, framträdandet helt ok. och så var hon ju snygg också =)

Nu har nisse varit här en stund och lurade mig att dricka en halv öl,  Inte gott med öl idag.

Dagen har spenderats med att vara mellan järna och mölnbo och åka bil på en sjö där.
Trevligt och mycket folk. dock inte så jättekul att åka på en liten plogad bana med FWD. men men, det får gå.

Nu kollar jag på filmen hot chick på 4an, det blir det sista jag gör denna lördagkväll.
Sjuk morgon, såg fel på kl. trodde den var 1400 och flög upp.,
När jag duschat och klätt på mig och kommer ner så ser jag att den bara är 09.10
Något fel blev det och då var jag pigg så bara kolla skidskytte och lite sånt.

Jävla klant! 5 missar av 5 möjliga i sista skjutningen på damernas stafett. Men men, shit happens

Imorgon är det döma hockey som gäller. Ska bli kul.

Gonatt du som läser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0