Back in skåne!

Skönt som fan,
Det var längesen som jag var nere och jobbade i skåne, vet inte varför man det går både bättre och är trevligare att jobba när man är här nere. Hade dock en jobbig dag för att ta mig hit.

Åka hemmifrån vid 05.30
Besöka kund 1 i jönköping, gick bra och fort.
Vidare till kund 2 i djupaste smålandsskogarna.
Klar där och vidare mot Helsingborg, framme och in och jobba kl. 1500
Höll på och jobbade där i ett kylrum med +4 grader fram till kl 2000

Skapligt trött och väldigt kall så in i duschen på hotellet, efter det har jag hunnit med lite mat här på hotellet.

Nu känns det som ögonen hållerpå och trilla ut på tangentbordet, det är nog ett tacken på att man ska sova lite.
Alla 3 kunder som jag besökt har gått kanonbra idag! känner mig så nöjd.
Firade med en öl till maten.

Tack till du underbara person som gjort mig sällskap hela dagen och även kvällen, tyvärr bara via telefon!
Du är värd att bli bjuden på middag i helgen!


Nu kryper jag nog ner i sägen och kollar om det finns något på tv att se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0