Vilken vecka det verkar kunna bli

Oj, vilken dag det blev på jobbet idag.
Skulle iväg på ett kundbesök på förmiddagen och sen sitta på lite utbildning.
Kundbesökt gick kanon och när jag kommer in till kontoret kl 10,30 ( böjade snusktidigt idag)
Så märker jag att det är kaos, har ring för mycket och flera av oss är uppbokade på utbildning i ett tag framöver.

så för min del slutade detta med att jag bara fick en dags utbildning denna vecka och att resten av denna veckan ser ut såhär:

Onsdag: Flyg till kristianstad tidigt på morgonen från arlanda. Måste lämna hemmet vid 5 tiden.
Sen ska jag till en kund i karlskrona och en i Åhus.
Torsdag: kl 06,10 flyg från kristianstad till Arlanda för att byta plan och terminal och fortsätta flygresan mot Lycksele.
Väl uppe i lycksele ska jag hålla utbildning för ett företag och sen fixa med en skrivare där.
Fredag: en till tidig morgon då jag flyger hem 06,40. Väl till baka på arlanda så ser jag min vecka som färdig arbetat och jag åker hem och gör det sista jobbet med datorn och SOVER, Känner redan nu hur trött och sliten jag kommer vara.
Fredag eftermiddag så åker jag ner till nyköping och kommer vara där hela helgen och döma hockey.

Hotell onsdag  --> Söndag

En liten lagom sträcka på närmare 300 mil som jag ska förflytta mig innan veckan är slut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0