Kämpar och sliter

Jaha, då var första dagen av 3 på AZ klar.
Håller på och installerar en skrivare där och det är alltid lika kul.
Långa dagar och mycket skumma situationer. Idag så har det gått ganska bra. Fått den mekaniska installationen klar.
Och även lyckats få till en scanner för att läsa streckkoder.

Dock så är det stul på gång tills imorron, Det är en robot som tar lådan som jag ska sätta en etikett på och den ska programeras om, och det känns som något som kommer ta lång tid.

Men hoppas på att jag hinner klart med allt som jag ska ha klart innan den ska programeras.

Förutom en dator som höll på att flyga genom fönstret så har kvällen varit lugn, kväll och kväll. den lilla studen hemma innan jag ska sova.

Jobbnätverket är så dåligt. så kunde inte göra det jag behövde göra, så lätt irreterad så fick jag geupp.

Nu är det lite Efterlyst, en dusch och Diagnos okänd på tapeten.
Sen blir det att sussa tills imorgon när det drar igäng med jobb igen.

Har fått veta idag att vi ska säga upp en person, och att det är från en annan avdelning än jag jobbar på.
Dock är det väldigt tråkigt för det kommer bli någon som jag gillar väldigt mycket och tycker om att jobba med.
Vet inte vem det är men gillar hela gänget på jobbet så det kommer bli skittråkigt att någon ska försvinna!
Och för dom som blir kvar kommer det bli massor av jobb och vi kommer inte ha någon som kan tacka upp när någon annan är sjuk eller borta. Men skönt att jag har jobbet kvar!

*Gone*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0