Liggerefter med bloggandet.

Långt efer.

Varit i stugan nu mellan tor och idag.
jag körde hem, nöjd med att få slå rekord i restid til stugan.
45 mil på 4 timmar och 16 minuter från dörr till dörr.

snitt på över 100 iaf.
det går att köra fortare men man måste ju ha körkortet i behåll, men nägon gång ska jag köra på iaf 3,5 timme.
men då måste man ju åka en tidig tidig sommarmorgon med lite trafik och inga poliser.

35 liter lingon plockade vi.
hade nägra trevliga kvällar. och vilade lite.
imorgon ska jag döma hockey i gnesta.
sen börjar jobbet på onsdag. känns rätt skönt att faktiskt få dra igång det igen.
Gick inte vidare i tvpucken, så blev ingen tv premiär. tråkigt men rätt väntat,
dom 2 LM som gick vidare var jävligt bra.

Nu ska jag sova. gonatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0