Samhällstjänst & Charlotte Perelli

JA!

Vi lyckades gå till final, nu kan allt hända.

Tycker att inledningen på låten igår inte var så bra som man kunde hoppats på, men efter första 30 sekunderna så gick allting kanon.

Men ändå sitter man som en spännd boaorm och väntar på att swedan ska ropas upp, och vad häftigt att programledaren börjar nynna på sveriges låt innan han säger att det är vi som går vidare.

DET: måste betyda att den fastnat på iaf hans hjärna, det är ett bra tecken. eller att BBC;s programledare under hela uppräkningen av dom som går vidare sitter och säger "- But where is sweden"

Detta kanske kan gå hela vägen, och så fick charlotte startnummer 15, och för den som vet sin ESC hisoria så var det det startnummret hon hade när hon tävlade i jerusalem, och då vann hon.

Känner mig duktig, igår gjorde jag min samhällstjänst, gick kanon och var bara att sätta sig på mc;n och åka hem direkt efter.

Jag var i nyköping och lämnade blod. 4,5 dl tog dom från mig.

Ikväll kan det bli så att jag inviger klemmingen (badplats) för iår.
men dock inte med att bada utan med att grilla där för första gången för denna sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0