Oväntad Norge resa

Imorse när jag åkte hemmifrån trodde jag att jag skulle jobba några tillar i Tumba och sen åka hem för att dra ut och springa. MEN:

Kl. 11.30 ringer Roy som är teknisk chef i norge och damnark till mig och kl. 12.15 har jag bokat flygbiljetter till Bergen.

Så nu sitter jag på arlanda och väntar på flyget som ska ta mig till Oslo och sen vidare till Bergen som ligger på norges västkust. Ska bli kul att komma iväg, dock mindre kul att missa träningen ikävll och framförallt troligen missa hockeyn ikväll. Sverige spelar ju kvartsfinal mot tjeckien. men men vad gör man inte för sitt underbara jobb.

Känner mig pigg, glad och allmänt uppåt idag, gjort flera dagar.
kanske är för att man börjat träna och att snussuget inte är så fruktansvärt stort.

Kanske inte skriver något mera föräns imorgon natt när jag är planerad att komma hem. vet inte hur det är med trådlösa internet i norge.

På återhörande

Akkurat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0