Imorgon är det dagen D!

Då ska sista snuset vara snusat.

Har idag inhandlat nikotintuggummi det känns som det är det enda som jag gjort för att förbereda mig idag.
blev en lång festnatt/morgon somnade inte föräns kl. 06, tror jag.

Så kl 1400 när jag vaknade idag så kändes det som dagen redan var borta, har ändå hunnit med att vara på plantagen och handlat blommor till lägenheten så nu är det fint och ombonat igen.

MEN: men ska inte ge upp innan man slutat så jag ska ge detta ett ordentligt försök, eller jag ska KLARA detta.

Nu är det dags att dricka lite vatten och sova lite.

Imorgon ska jag åka Mc till jobbet, via strängnäs och besikta den.
hoppas allt ska gå bra med mc åkning och snus slutande.

Kommentarer
Postat av: Flickvän

Här är min blogg :)

2008-05-04 @ 22:36:42
URL: http://luckylooser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0