Helgens påhitt

Började i fredags med att spela fotbollsmatch med Gåsinge www.gdif.se
Mötte näsby med inte helt perfekt resultat, jag fick en varning och det var kallt.
men man ska inte bli nedslagen av en förlust utan hem och kolla på hockey hos mig, gick sådär sverige förlorade mot canada i semifinalen i VM,

Så lite dricka och sova tidigt.

Lördag vaknar kl. 09,00 för att åka och besikta motorcykeln, självklart är det 5 grader och regnar, bara att hoppa på och åka. 12 mil blev det kört och hojen gick igenom! =)

Träning: 1,5 timme badminton

Fest med bastu på vikingavägen på lördagkvällen, det var just vad jag behövde.
fastnade i lite politiska diskutioner när vi efter bastun kom hem till mig.

söndagen blev lung och skön med besök hos föräldrarna.

Idag har jag tagit tag i den tredje stora delen i mitt liv.

Det började för 2 veckor sen med att sluta snusa (går kanon)
För en vecka sen började jag träna (gått ok med 4 pass första veckan)
Och idag ska det bl årdning på maten.
inte något viktväktare men tänka på vad man äter och dricker, framförallt när man är iväg med jobbet.

Ta tid att bry sigom sig-själv.

Jag fuskade idag, Jag åt för första gången McFeast  (+++ av 5 plus

nu ska jag ut ut och springa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0