Helgen so far

Igår så var det jobb och slit, kom iväg skapligt och hämtade Sanna på vägen hem, micke tog sin hoj till byn.

Grillade och drack lite gott och hade det allmänd kanon, anton kom förbi och hälsade på en stund.
Sen fortsätte kvällen och allt gick så bra så bra, lite trötta miner på slutet bara,.

Nu sitter och och svettas i en allt för varm lägenhet, varit iväg på dagens fysiska aktivitet, innebandy och badminton i 2 timmar.

Nu ska jag ducha lite och ge mig iväg till sjögren och gå på inflyttningsfest.
grilla gosa och ha det kanon i solen. sen kanske det blir nyköping och bilar eller så blir det vitt vin, vi får se,


Jag har kommit fram till att mitt "nya!" liv, har en Rejäl possitiv sida. Fan va underbart det är att vara spontan. bara ta saker som dom faller på. igår så trodde  jag när jag åkte från jobbet att jag skulle hem äta och sen sen slöa hela kvällen en halvtimme efter det så sitter man med sanna och micke och har hadlat på systemet och ska börja grilla.

Sommaren är skön, och jag vet att den gör alla till lite trevligare och bättre människor.

Så ut i solen och var trevlig och bra =)

Imorron: Premiär 17,00 vängsövallen  Gåsinge-dillnäs IF - Trosa

Ja, det går kanon och sluta snusa med =)

Kommentarer
Postat av: Anton

Jonne gubben, varje gång du skriver mitt namn vill jag ha ett "

2008-05-14 @ 06:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0