Fotbollsträning i solsken Och ESC

Efter regn och rusk idag så sken solen när det var dags för dagens träningpass, fotboll 1,5 timme blev det.

Dock var vi bara 5 st på träningen, så det blev en enkel träning mycket avslut och mycket lek.

kom fram till att jag är ganska ok som målvakt, bara jag slipper straffar för då är jag oduglig.

ESC - EurovisionSongContest

Kvällens PLUS

Grekland - Helt klart en vinnare.

Kvällens MINUS

Andorra - Kanonlåt men gick inte vidare till final.

Värt att nämna

Kristian Look övertygade som komentator.
Serbiska Tv produktionen - Kunde varit bättre, framföralt värden och värdinnan

jag saknar björn gustavsson

Kommentarer
Postat av: Fanny

Era träningspass varkar vara lite i klass med gnesta damlags? ;) med tanke på antalet deltagare..
Men men, vad roligt att du har en blogg kära du! Denna webbadress ska jag tamejfan besöka fler gånger :) kramar !!

2008-05-24 @ 15:12:16
URL: http://rosenknoppar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0