Fagersta - Falun - Vängsö

Dagen som skulle bli lite stressig, började med att med jobbet åka till både fagersta och falun för att jobba.
allt gick kanon dock lite mer tidsåtgång i fagersta än jag räknat med, så blev lite sen hem.

Och det gjorde att jag blev sen till träningen, men bara för att man missar 2 varv av uppvärmningen så betyder inte det att man inte får vara med¨.

Så 1,5 timme blev det tränat idag, dock börjar mina fotleder och benhinnor spöka.
 Men det ska inte få slå ner mig, köpt nya löparskor idag, och vätskebälte. (kanske inte rätt att släpa med sig vatten på rundan, men skönt att få dricka)

Imorgon satsar jag på en 5 km runda i löparspåret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0