Vilken resa!

Blev nog inte frisk på 2 dagar, tråkigt nog.

I Lördags var jag och firade Ida en kompis till michelle som hade partaj =) Skitskoj.

Sändagen gav vi oss iväg till gbg, allt gick fint till jönköping.
Sen började jag må dåligt, riktigt dåligt.

Kämpade på och kom tillslut fram. Kämpade igenom en dag på liseberg.
Det gick bra, tillslut. och det blev lite åka iaf.

Kanon hotell, och skitmysigt.

Jag fick inte helt rätt i mitt tips om EM men spanien vann iaf.
Och torres gjorde mål, dom tipsen gick ju in iaf.

Grattis spanien, vilken skön match att se =)

Nu ska jag snart lägga mig, kurera mig.

för jobba ska jag klara iaf imorgon!
Har sovmorgon, så kanske kan vara uppe lite längre =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0