Städgalning?!

Detta konstiga fenomen inträffar ibland, dock inte alltför ofta (tack och lov)

Kom hem skpligt från jobbet och började med en 10 minuter på soffan med katten, sen inträffade detta.
Städnoja som en galning, var bara börja plocka, slängde massor med sakersom "kanske är bra och ha"

Möblerade om i vardagsrummet, blev rätt ok.

i skrivande stund har jag städat klart vardagsrummet och hallen.

Köket och sovrummet kvar men är halvfördigt där med.

Hur kommer det sig att man aldrig är noga i vardagen, man stökar till lite varje dag.
Om man varje dag skulle städa lite, plocka undan efter sig och så, Då skulle man ha snyggt och städat alltid.

Men nej nej, skräpa ner massor så man måste ta en hel jävla dag för att städa allting. Så ska man ha det .
Nej nu ska jag göra det tiptop i lägenheten och så ska jag försöka hålla det så ett tag. iaf till söndag då M kommer hem.

Hon har ju flytt landet och är i grekland (rhodos) var bara lite avis när hon satt på sitt hotell och kollade fotbollen igår.
Alla utom parsonalen höll på sverige, och det gick ju vägen.

Men greklands spel är inget att skriva om, såg ju ut som ett P-10 lag som skulle möta djurgårdens P-14.
Livrädda och vågade inte något. Tur att rättvisa skipades.

Haft lite ofrivillig bloggtystnad. Det är mycket med jobbet nu när jag ansvarar för Göteborgs regionen.
Men man vänjer sig att att köra sthlm - gbg.

Nu ska jag diska sen ska köket glänsa =)

återkommer kanske senare med bilder på resultatet.


Kommentarer
Postat av: sassa

haha ja det är inte lätt de där :p

2008-06-11 @ 18:45:43
URL: http://sassasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0