Ett jobbigt telefonsamtal

Idag fick jag samtal av min mor, och det va an den typen man inte vill ha.

- Pappa har åkt med ambulans till sjukhuset. dom tror att det kan vara något med hjärtat.

fy fan, jag har inte mått så jävla bra efter det. dock så tror jag allt har löst sig nu, han är påväg hem och har fått piller som ska göra allt bättre. Riktigt vad det var för fel vet jag inte än, har inte pratat med gubben än.

Nu sitter jag iaf på Scandic Hotell i helsingborg, kollar på fotboll och äter pistagenötter.

dagen har flytit på ganska ok även fast det som hände.

Nu ska jag ta och gå ett litet varv sen blir det sova,
Min underbara sambo kom hem igår, skönt att träfa henne igen. dock tråkigt att det bara blev 12 timmar som vi träffades (och sov 7 av dom) innan jag åkte iväg och jobbade. jag kommer hem på torsdag eftermiddag och hon börjar jobba torsdag eftermiddag, vilket betyder att efter hon varit i grekland 1 vecka så träffas vi 12 timmar och sen är i ifrån varandra i 5 dagar till (kanske mer). men men, man har inte tid att bråka när man inte träffas =)

Imorron så siktar jag på kvällen i Halmstad, kanske på Gessles hotell, om det inte är för dyrt.

godnatt från skåne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0