Trådlöst Nätverk

Trodde det skulle vara en enkel match att kolla in detta, men fel fick jag.

Har jobbat lite med detta på jobbet, fast du utan router och internet.
Men nu skulle det installeras Router och hela skiten.

Efter ett samtal till min internet leverantör om att lägga till mac adress på routern, så började det ljusna.
Men Bärbara datorn vägrade att ens hitta acess pungten.

Sen var det paus i arbetet och klippa lite gräs åt mamma och pappa.
Dessutom fick jag uppgiften att montera ihop en ny gasolgrill dom hade köpt.

Efter detta hem och äta, misslyckades med att göra grandiosa pizza i ugnen, den trillade så hälften av pålägget ligger i botten på ugnen nu. men gick att äta ändå.

Tillbaka till Nätverket, gick inte som jag ville så jag fick ringa in svärfar för hjälp.
Det räkte att han kom in i lägenheten för att det skulle börja fungera på Statonära datorn, och när han sen började prata med Michelle så fick jag igång det på bärbara datorn också.

så nu sitter och ute på en parkbänk och bloggar, solen skiner och livet kunde inte vara mycket bättre,
eller jo, hostan kan få ta och gå över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0