Nu jävlar ska det bli ändring!

om lite mer än en månad är det domarkurs.

Då ska jag vara i fysisk toppform, och dessutom grym på regler.

Bara börja satsa på det som varit mitt problem alla åt. löpningen!

Efter nästan en månads hosta så känner jag mig 100 i form.
Förutom en höft som gör ont, så är det bra med mig.

Imorgon bitti kl 06,00 ringer klockan, då ska jag ut och springa.
30 min löpning.

Sen jobb och på kvällen döma hockey.

Jag har dåligt med tid på kvällarna framöver, men det får man taigen på morgonen.

Så jonne som aldrig gör något extra på morgonen ska börja träna då!

94 mil körde jag idag med jobbet, Lagom trött nu.
åkte kl. 07 imorse och kom just hem.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0