Nu är hockeyn igång!

2 Dagar, 4 Matcher, 12 Perioder.

8 Timmar på isen, kan medje att kroppen inte var berädd på detta ikteg, lite mör i kroppen, sliten kan man kalla det..

Men väldigt kul. känns som suget har kommit tillbaka iaf!!
dock blev det inget döma imorgon, inte så ledsen för det för min kropps skull, för imorgon ska jag iväg till dalarna med jobbet och vet inte hu läng tid det tar. Hoppas på skapligt i tid hem och kanske komma ut på en runda.

Hälsade på pappa idag, han ligger på sjukhus, han behövde kalsonger. känns konstigt,
Jag har aldirg sett pappa som gammal, fast han är över 60. Men nu känns han äldre än någonsin.

dock är han vid gott mot och alla håller alla tummar som det går för att det ska bli bättre efter dessa dagar.

Nu ligger jag och kvällsbloggar i sängen.

Varför är sängen alltid skönare på morgonen än på kvällen.
På kvällen vänder man och vrider på sig för att somna, på morgonen kan man ligga utan kuddar, uppåner och under sängen och ända sova hur bra som hellst!

Godnatt alla glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0