Trodde jag skulle till Oslo

Men ibland har även jag fel.
kl 04,55 lämnade jag gnesta för bilresa till arlanda.
Flyg från Arlanda till Oslo Gardemoen kl. 0700
landar i snökaos i oslo kl 8

Roy som är teknisk chef eller sjef som det heter på norska möter mig på flygplatsen sen åker vi hit:



en lång dag som slutade kl. 1930 roy åkte direkt vidare så imorgon kommer jöran och ska jobba med mig,
Ska bli kul med lite sällskap.

Annars så är det rätt ok med mig, ont i hela kroppen efter hockeyn igår. jävligt skönt

Nu ska jag gå ner till macken som ligger bredvid hotellet, och se hur dyrt allt är.
Imorron måste jag fixa norska pengar =P

Svt 1 och 2 finns på hotellet så ikväll ska man se om Public service tv är något att hänga i granen.

Snö och minus grader ute, jullåtar på radion i taxin, nu börjar julstämmningen infinna sig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0