Träningsveckan V. 50

Nederlag, inte nog med att den sämsta veckan hittils i träningväg är slut.
Så har jag dragit sönder ett knä.

Detta hände idag när vi spelade hockey, fick en trillande kille över mitt knä när benet var utsträckt bakom mig.
Jag hörde direkt att något gick sönder. Det knakade och brakade mycket! =(

Tog mig till båset och kylde, Då känndes det helt plötsligt jävligt bra och jag trodde det skulle gå att spela mera, men efter 5 min till så var det slut på adrenalin i kroppen och då kom smärtan,

Aja, ska ta mig till jobbet imorgon och hoppas det går att röra sig.

Träningveckan slutar med:

Fredag : Döma hockey
Söndag: Döma hockey och spela hockey
Ett riktigt dåligt resultat med bara 3 pass på veckan.

Och till nästa så vet jag inte hur det kommer gå med knät.

Så fram till denna skada ligger jag minus ca 5 kg på vågen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0