Träningsvecka V.49

Ja, då var det söndag igen, Wallander på tv;n och sitter och sammanfattar veckan,


Måndag: vila
Tisdag: Dömt hockey
Onsdag: Vila, Tror jag. Men glömt vad jag gjorde denna dagen.
Torsdag: Vila
Fredag: Dömt hockey
Lördag:  Lekt / åkt skridskor 1,5 h
Söndag: Dömt 2 hockeymatcher och spelat hockey 

5 pass denna veckan, Dålig. Men känner att kroppen behöver detta.
Vågen visar mindre och mindre vecka för vecka.

Dock har jag sträkning kvar i nacken och den blev inte bättre av sargkänningen idag.
Så nu är det tigerbalsam insmörjt och det bränner =P

Imoron kl 06,45 Avgår Flyg till Oslo, ska dit och jobba Måndag - Onsdag.
Torsdag är det julbord med jobbet.
Så denna veckan som kommer verkar det inte bli någon träning alls. Men hoppas på att hotellet jag bor på ligger bra till och kanske har ett gym.

Nu ska jag packa det sista och få lite orddning i botaden innan jag åker =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0