En riktig skitdag

Fan!

Så kan man sammanfatta mig dag, Fram till 10 trodde jag det gick bra, Oj så fel jag hade
mellan 10 och 14 jobbade jag som en galning med att lösa ett problem med en skrivare jag installerade,
Det gick verkligen inte, så fick sätta dit en ny. Som igentligen skulle ställas på en annan linje, så där kommer det inte bli någon skrivare.

efter att panikbytt skrivare så verkade det fungera, Nu trodde jag ingen att problemen var lösta.
Men ikke, Ser innan vi drar att även denna skrivare har samma problem, dock mykcet mindre så det tog mycket längre tid för det att synas, så grädden på moset var att även samma problem syntes på de 2 maskinerna som jag installerade igår, Som inte kördes i produktion förens idag.

Så nu står jag med 3 st ny installerade maskiner som inte fungerar som dom ska.
Hoppas på att kunna fixa det imorgon, annars så ligger jag illa till.
Har ett sätt att Fuska mig förbi problemet, men det är inte rätt men det får nog bli den tills vi vet vad som är fel.

Hoppas på att få åka hem imorgon, och att kunden och jag är överens med vad vi ska göra.
sen får våran firma i norge ta över detta problem.
Känns inte sjysst att bara lömna över ett sådant problem, men vad kan jag göra när 3 nya maskiner 4 igentligen inte fungerar.

Nu ska jag sova, kolla på SVT ikväll igen, Jag förstår inte varför man MÅSTE betala för public service, det är verkligen inget bra att kolla på på kvällarna!
Bara nyheter i 14 olika program


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0