Projekt Copertest

FAN!

Klarade inte testet som jag var nervös inför, hade 150 m kvar.
Riktigt dåligt av mig men mina benhinnor klarade inte att springa mer än jag gjorde, inför de 2 sista varven hade jag
ca 40 sekunder tillgodo på godkänt tiden. Men blev tvingad att promenera 4 gånger sista 2 varven och det gick inte att nå så långt jag behövde.

Vet inte om detta är ett ensamt problem eller om jag klarar direkt jag springer om, är inte nöjd med rsten av fys testerna heller.

Dåligt på första regelprovet 31/40

dock bra på regeltestet 23/25

Så det ända resultatet jag är nöjd med är detta. Jag har gjort min sämsta kurs hittils, i helt fel läge.
Bra jobbat jonne. Men man ska inte hänga sig för det.
Nu ska näven knytas ännu hårdare, ska gå till botten med benhinneproblemet, Och så ska jag agöra en grymt bra Tv-puck. och springa testet bättre än någonsin och även åka om 2 st istest, bara för att se om jag är så dålig som jag visade denna helgen. För jag vet själv att jag är bättre än jag visade, tyvärr är det ju svår att visa det jag vet för någon annan om jag inte visar det när jag har tillfälle för det.

Återkommer i veckan med en lite längre rapport om hur kursen har varit, men nu vet ni som varit nyfikna hur det gick.

"Jonne, Tillfällig nergång; som ska följas av en permanent uppgång" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0