Nervostiteten börjar komma

Fan!

Trodde inte jag skulle känna såhär, känner mig helt slut.
Kroppen är helt hängig, tror jag är nervös inför morgondagens löptest.

Igentligen borde jag inte vara det, av dom 4 domarkurser jag gått har jag klarat det 2 gånger misslyckats 1 gång och varit sjuk en gång.

Men känner mig iaf nervös nu, men ändå laddad inför det som komma skall.
Ska bli skitkul att få träffa nytt folk som dömer hockey.

Klarar jag bara löptestet kl. 14,00 imorgon så ska detta bli en underbar säsong.
Kan inte ens tänka vad som händer om det inte går.

NU JÄVLAR ska jag springa.
Ingick ju ett vad i slutet av förra sesongen med Robban Sjöström som är min gamla domarchef.
Den av oss som gjorde bäst ifrån sig på testst skulle få 500 kr av den andra.

Till historien hör att han jobbar på gym och kan springa detta test utan att träna.
Så hoppas på att jag springer in på en bra tid så han iaf får något att kämpa för.

Men klarar jag testet och robban är bättre gör det inget att det kostar 500
jag kommer vara glad ändå.

Nu ska det sista packas inför avresan imorgon bitti, jag kommer ha datorn med mig och hoppas på att kunna blogga på fredag kväll med resultat., 

Önska mig lycka till och tänk på mig mellan 14,00 och 14,15 för då kämpar jag för en plats i Div 1

Kommentarer
Postat av: Teee

Och fredagen har kommit och gått men ingen blogg.. vad är det för en stil jonne? ;P

2008-08-16 @ 21:08:01
URL: http://blogg.aftonbladet.se/4595

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0