Studentfirade

Nu var det änge sen jag var här igen,

Struntar i veckan och går direkt in på helgen, fredagen spenderades med katta och massor med vänner som firade att hon tagit studenten, och party blev det!

Långt in på småtimmarna innan jag kom i säng, Lördagen blev just som väntat,  trött seg och bakis. Gjorde inte mycket alls. Bara vila och slöade!

Dagen idag verkar vara ännu en dag med toppen väder, jag ska alldeles snart åka till kungenskurva, måste hämta lite saker på jobbet, för imorgon drar jag till uddevalla.
Sen blir jag nog kvar nere i södra delarna av sverige några dagar.

Hoppas på att vara hemma till torsdagen iaf.

Helgen som kommer blir det gnestamarknad, party på lördagen, ska bli skoj.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0