Ny vecka, en lite kortare vecka

Skönt, det va tanken imorse.
Veckan såg ganska lugn ut och den är dessutom bara 2,5 dagar lång.
Men fel kan man alltid ha. Iaf med mitt jobb. Idag blev det Webex möte (Powerpoint och telefonmöte) hela dagen och en bra bit in på kvällen. Lite lagom interesant, men fick även en resa till Karlskrona att fixa imorgon.
blir att flyga ner till ronneby imorgonbitti och hem om allt går som det ska kl. 18,30 imorronkväll.
Sen verkar det inte vara något på tapeten onsdagen, mer än att jag ska hämta syrran och hennes båda barn och åka upp till stugan med dom.

Där är mamma och pappa redan och vi ska vara där onsdag till söndag. Ska bli rätt skönt att komma iväg och vila uppsig, lite träning ligger nog på schemat också.

Nu har jag jävligt ont i knät, vet inte varför man kan bero på att jag suttit stilla hela dagen, får ont antingen av att stå och gå för mycket eller att sitta för mycket. Svårt att hitta balansen ibland.

Nu är det snart Ballar av stål på 5;an det ska kikas på sen kryper jag ner i sägen för lite skönhetssömn till kl. 05,00 imorron när kl. ringer för resa mot bromma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0