Bloggen har varit nere,

Tyvärr så har blogg.se lyckats få så jag inte har kunnat logga in på ett gäng dagar.
Och det har gått dåligt att komma in på bloggen också. men hoppas det ska fungera som det ska nu.

Halgen har varit riktigt trevlig, lite alcohol och mycket sällskapande.
Dagen idag har jag mestadels spenderat i lägenheten, förutom ett par timmar som tillbringades hos mamma och pappa kollandes på Formel 1.

Sen har lägenheten städats, en storstädning förutom att golven inte är torkade, detta p.g.a. att min skruborsta / mopp
Gick sönder sist jag städade, ska testa en ny modell nu som kanske håller för min hårda städning.

Grattis Sverige till VM brons.

Nu kollas det på finalen i nämda turnering. hoppas Team Canada kan vänta på detta!
Tror inte riktigt på det men man kan ju alltid hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0