Sjuk

Fan, pratade i förra veckan om att det var jävligt länge sen jag var sjuk så jag var tvungen att vara hemma från jobbet,
Men imorse så var det dags, mådde väldigt konstigt och bestämde mig tillslut för att sjukanmäla mig och lägga mig i soffan.

Sov tills kl var väldigt mycket och vaknade och trodde jag skulle må bättre, men inte det.
Det va sämre, skönt att vält rätt med att stanna hemma, Men jag gillar inte detta att vara hemma och framförallt att vara sjuk. Hostar och mår verkligen inte ok.

Men nu ska jag låta detta bli bra innan jag ger mig in i leken igen.

Dagen har spenderats i soffan, kollat på lite olika tv program. Vilken jag ska fortsätta med ett tag.
Är på min favoritkanal Discovery.

Kinden kliar som fan, och jag får inte klia tillbaka, det är ganska jobbigt kan jag erkänna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0