Jag klarade besiktningen,

Var på hälsoundersökning idag, Riktigt trött efter helgens bravader.

På denna undersökning får man igenom allt, börjar med ett blodprov för att kolla allt som går.
Sen är det hörsel, EKG, syn, Kondition lungkapacitet m.m

Gick bra hos sköterskan, Bättre Kontition och lungkapacitet än mitt förra test för 3 år sen.
Men var lite nervös för vad blodproven skulle visa, har ju inte levt så jätte nyttigt på slutet.

Efter besök med läkaren så kunde jag åka hemmåt mycket nöjd,
Nästan alla världen var bättre än för 3 år sen.

Känns skönt att bli godkänd,

Kvällen ska spenderas i Strängnäs ishall döma DM-Final för U-16
Hoppas på en rolig match, och som vanligt när jag ska iväg åt det hållet, varesig det är för att döma eller jobba så ska det bli skitväder. Nu snöar det drivor, och det blir säkert halt ikväll när jag ska iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0