Grymt bra start av denna träningvecka

skönt skönt skönt!

Igår va det en hockeymatch och dagen trode jag att jag skulle spendera hemma, eller efter jobbet iaf.
Men ibland blir det inte som man tänkt sig, Eddie som kan lura mig till allt får mig ner till ishallen för att döma hockey.
Det är ju bra att röra på sig blir min övertalning för mig själv.

Matchen gick skitbra, vi hade väldigt kul.
Eller det är det alltid att döma med dom gamla polarna som man började detta med för 9 år sen.

Men efter så kommer han med idén att vi ska gymma, sagt och gjort.
Ett ganska bra pass, Fokus på Armar, Axlar och Mage.

Sen lite spänst explosivitet på läktaren, Södermanland damlag tränade, så man var ju tvungen att kika lite.

Men känner redan nu när armarna är så tunga att dom är jobbiga att lyfta upp till tangentbordet att detta kommer att kännas imorron.

Så 3 pass kan hittils denna veckan räknas in i Exell-bladet.

ska se om jag kan få in en bild på det här. Får öka upplösningen så slla roliga uträkningar kommer med, men för att nämna något så hitills iår har jag hunnit med 35 st träningpass

flest: 7 st pass blev det vecka 3
37 % av passen är att spela hockey
Bara 7 % styrka, men det ska bli lite änding på det när hockeyn börjar lugna ner sig.

Nu ska jag bara slösurfa, orkar inte diska idag heller. men jag har ändå idag städat av lite snabbt här hemma, tvättat 2 maskiner och hängt dom.
Och disken står nu fint på diskbänken i sorterade högar och väntar på att bli riktigt rena,
Imorron på jobbet är det telefon tjänst, ska ringa runt till ett 50 tal kunder och försöka sälja dom lite utbildning,
Sen på kvällen blir det nyköping och döma hockey

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du jobbade på bra som min lilla sales-bitch, det kan du få göra fler gånger ;)

2009-03-04 @ 21:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0