Återtåget som spårat ur igen

Leksand förlorade idag fjärde raka matchen i kvalserien, och nu är det kört igen.
Något är väldigt fel i den föreningen och det får dom nu försöka kommapå vad det är för något.

Jag tror det är bristen på duktiga unga spelare.
Linköping saknade det också och dom åkte ur i kvarten i slutspelet.

Till nästa år hoppas jag lif vågar släppa fram lite unga duktiga killar som kan lyfta laget till eliten.

Det blev massor med hockey idag också, 3 matcher idag igen.

Leksand - Växjö
Rögle - AIK
New Jersey - Boston

Nu ska jag sova lite, Ska till doktorn imorron, Tyvärr så kom febern tillbaka idag, så lär bli hemma några dagar till.
Är helt slut, Orkar inte göra något, bara att resa sig ur soffan och gå ett varv i lägenheten är jobbigt.
Bler anfådd och måste lägga mig i soffan igen. Förstår att influensan ä jobbig och livsfarlig för dom äldre.
Till nästa år funderar jag på om man ska vaccinera sig mot den. För vill gärna slippa detta någon mera gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0