39,5 men vad gör man inte för sin far.

Forfarande dålig imorse,

Då ringer pappa och frågar om jag kan hämta honnom i nyköping, han visste inte att jag var sjuk.
Han har varit på sjukhuset sen i måndags och ställt in insulin behandlig.
Inget stopp på skiten för honnom nu har han fått Diabetes också.

Han skulle inte kommit hem utan hjälp så jag sa ja till förfrågan, och åkte iväg vid 5 tiden, hemma efter lite apoteksbesök kl. 19.00. Helt slut, mamma hade fixat mat och jag fick äta lite.

Sen la jag migpå soffan och kom inte upp därifrån förens efter kvalseriehockeyn, som Leksand till mammas stora besvikelse förlorade.

Hon passade även på att kolla min temperatur, 39,5 grader.
Oj, Inte bra, jag som vill jobba igen,

Natten ska jag kolla tv ett tag till och sen sova, sover jävligt mycket när jag är sjuk
Igår mellan 01.00 och 15.30 14 timmars sömn,

så brukar det vara när jag är sjuk,

Hoppas ni mår bra, och om ni har en sekund över, skänk den till Min pappa!

Kommentarer
Postat av: Teee

Det är väl klart din pappa får ett par sekunder av mig :) Han är skoj, även om jag inte träffat honom på flera år, så jag hoppas verkligen han slipper nå mer skit nu... Annars blir jag arg :)

kram på dig vännen

2009-03-19 @ 09:54:57
URL: http://blogg.aftonbladet.se/4595

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0